לוחמי מג"ב פעלו הלילה נגד הפרות סדר במזרח ירושלים

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on לוחמי מג"ב פעלו הלילה נגד הפרות סדר במזרח ירושלים

תיעוד: מפגעים השליכו בקבוקי תבערה לעבר כוחות הביטחון במ.פ שועפאט ופגעו ברכב של תושב המקום. שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי מג״ב פעלו הלילה נגד הפרת סדר אלימה במ.פ שועפאט. בתוך כך, נעצרו הלילה לחקירה בימ״ר ירושלים שני חשודים תושבי מ.פ שועפאט, המעורבים בהפרות סדר שהתרחשו בחודש האחרון

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי מג״ב עוטף ירושלים ממשיכים לטפל בנחישות בהפרות סדר נקודתיות במ.פ שועפאט. הפעילות המשטרתית הנחושה במקום, כוללת שימוש במגוון אמצעים נגד חשודים המתקרבים לגדר הביטחון ומשליכים חפצים, אבנים ובקבוקי תבערה לעבר כוחות הביטחון הפועלים בכוחות מתוגברים ולעבר מעבר מ.פ שועפאט.

בימים האחרונים המשיכה פעילות נחושה נגד אותם מפגעים ומפרי סדר וזוהו פגיעות במספר חשודים שהשליכו אבנים ובקבוקי תבערה לעבר כוחות הביטחון.

גם הלילה, לוחמי מג"ב פעלו בנחישות לפיזור הפרת סדר אלימה שהתרחשה במ.פ שועפאט ושכללה השלכת בקבוקי תבערה לעבר הכוחות. כתוצאה מכך פגעו אותם מפגעים ברכב של מקומי שחלף במקום. לא היו נפגעים לכוחותינו, ולרכב זה נגרם נזק, כפי שניתן לראות בתיעוד המצורף.

play-sharp-fill

בתוך כך, בפעילות של בלשי היחידה המרכזית במחוז ירושלים, נעצרו הלילה במ.פ שועפאט שני חשודים (15,13, תושבי מ.פ שועפאט) בחשד למעורבותם בהפרות סדר והתפרעויות אלימות שהתרחשו באזור בתקופה האחרונה.

החשודים נלקחו לחקירה בימ״ר ירושלים והיום הם יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט. בהמשך צפויים מעצרים נוספים.

הפרות הסדר המתרחשות באזור זה מאז תחילת המלחמה על ידי קומץ מפרי סדר אלימים, משבשות את שגרת החיים באותן שכונות, משבשות את שגרת יומו של הציבור וכפי שניתן לראות ולא בפעם הראשונה לאחרונה – פוגעות בראש ובראשונה בתושבי מ.פ שועפאט וברכושם.

במשטרה מדגישים שוב: כל מי שיסכן את כוחות הביטחון או אזרחים- מסכן את חייו. מחוז ירושלים במשטרה ממשיך לפעול לקיום מרקם חיים תקין ככל שניתן ברחבי העיר וגם במזרח ירושלים, לצד פעילות מבצעית מוגברת לשמירת הביטחון והסדר. כל ניסיון לפגוע בשוטרים או באזרחים, יטופל בנחישות ובכל הכלים שברשותנו. נמשיך לפעול לשמירה על שלום הציבור ובטחונו



1 תגובות

מיין תגובות